12 wrz 2010


Wystawa końcoworoczna, zwieńczenie pracy, możliwość pokazania gotowego produktu. Jest to kontynuacja pracy na temat Akademii. Pokazałem pięć obrazków. Jeden o formacie 140X115 pt. „Sztuczne przeniesienie”, cztery o formacie 24x30, z czego jeden tworzył mini instalacje razem ze ściskiem dwiema gumkami i dwoma wkrętami. Te cztery prace są luźno powiązane z głównym tematem, przedstawiają stany emocjonalne, napięcia, granice wytrzymałości i odciskania śladu, tak jest w przypadku małej instalacji. Oprócz tego wideo-instalacja, składająca się z małej podróżnej torby w której ukryłem komputer oraz z której rejestrowałem całą drogę na Akademie czyli 54 minuty filmu drogi, dodatkowo na ekranie telewizora puściłem wideo-monitoring z Akademii. Całość ukazywała życie na Akademii (obiektywne, narzucone, zapis z kamer wideo na terenie budynku), oraz moją własną wędrówkę która jednak nie kończy się wejściem do budynku


 

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz