7 lut 2016

Zaległości z 2015!!

Rok 2015 skończył się dla mnie fantastycznie. Moje dwa obrazy zostały wyróżnione w konkursie Biennale Bielska Jesień 2015. Wyróżnienie przyznała mi Gazeta Wyborcza Katowice a link z moją rozmową podaje poniżej. Moje obrazy dodatkowo powiększyły Kolekcję Sztuki Galerii Bielskiej BWA. Rok 2016 rozpoczął się również udanie. Moje rysunki znalazły się w finale i brały udział w wystawie Think Tank lab Triennale, International Festival of Contemporary Drawing we Wrocławiu. Z tego wydarzenia dodam zdjęcia niebawem. 

Rozmowa z Bartkiem Górnym

Obrazy wyróżnione zakupione do Kolekcji Galerii Bielskiej BWA
 Gest-wsparcia_olej-na-płótnie_50x35cm_2014_Kolekcja Sztuki Galerii Bielskiej BWA

 Obmywanie (2)_olej na płótnie_40x30cm_2014_Kolekcja Sztuki Galerii Bielskiej BWA




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz